Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2340 to 2359 of 2897 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
29-May-2021RoboSTEAM Quality Final Report (M25-30)RoboSTEAM Consortium
1-Nov-2019RoboSTEAM Quality Interim report (M1-12)RoboSTEAM Consortium
31-Oct-2020RoboSTEAM Quality Interim Report (M13-24)RoboSTEAM Consortium
17-Jul-2019RoboSTEAM School MeetingConde-González, M. Á.
28-Sep-2020RoboSTEAM Updated Quality Assurance PlanRoboSTEAM Consortium
29-Oct-2019RoboSTEAM User Manual – O3.A3RoboSTEAM Consortium
28-Sep-2020RoboSTEAM Virtual Transnational MeetingConde-González, M. Á.
16-Feb-2019RoboSTEAM – Dissemination strategyRoboSTEAM Consortium
30-Jun-2018¿Robots o programación? El concepto de Pensamiento Computacional y los futuros maestrosGonzález Martínez, J.; Estebanell Minguell, M.; Peracaula Bosch, M.
16-Oct-2019The role of basic mathematics concepts in programming teaching and learningMartínez-Valdés, J. A.; García-Peñalvo, F. J.; Velázquez-Iturbide, J. A.
18-Jan-2022The Role of Data in Health Sciences Ecosystems: Experiences Within a Psychoeducation-Oriented IT PlatformMarcos-Pablos, S.; Juanes-Méndez, J. A.; García-Peñalvo, F. J.
22-Mar-2022The role of Data Science in EHR: How Medical Decision Making can be improved based on Comprehensive EMR?Azadi, A.
2011Rome, the cityMendibil, Didier
13-Jul-2020Rompiendo brechas: Propuesta de orientación sociolaboral con víctimas de violencia de géneroVerdugo-Castro, S.; Sánchez-Gómez, M. C.; García-Holgado, A.; García-Peñalvo, F. J.
14-Feb-2012Rompiendo las barreras de los LMSGarcía Peñalvo, Francisco J.
14-Jun-2023rumores anti-inmigración. El papel de la actitud del protagonista y del racismo modernoGonzález González, W. A.
2-Apr-2012Ruptura de las barreras de los LMS. El mLearningGarcía Peñalvo, Francisco J.
30-Jun-2011Ruptura y apertura de los entornos LMS: eLearning 2.0García Peñalvo, Francisco J.
23-May-2020Rutas del acceso abiertoGarcía-Peñalvo, F. J.
25-Mar-2019SAGA STI Policy SurveyBello, A.