Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2728 to 2747 of 2897 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Jan-2018User Experience in Institutional Repositories: A Systematic Literature ReviewGonzález-Pérez, L. I.; Ramírez-Montoya, M. S.; García-Peñalvo, F. J.
2014Using informal learning for business decision making and knowledge managementGarcía-Peñalvo, Francisco J.; Conde-González, M. Á.
Jun-2016Using Learning Analytics at School: a Go-Lab StudyRodríguez-Triana, María Jesús; Vozniuk, Andrii; Gillet, Denis
Jun-2016Using learning analytics to analyze learning outcomes in a serious gameSerrano Laguna, Ángel
1-May-2018Using Learning Analytics to Detect Authentic Leadership Characteristics in Engineering StudentsSein-Echaluce, M. L.; Fidalgo-Blanco, Á.; Esteban-Escaño, J.; García-Peñalvo, F. J.; Conde, M. Á.
14-Mar-2022Using Technology to Combat Diseases and Help People With DisabilitiesGarcía-Peñalvo, F. J.; Van der Roest, H. G.; Ottoboni, G.
5-Mar-2018Using web analytics tools to improve the quality of educational resources and the learning process of students in a gamified situationAmo Filva, D.; Valls, A.; Alier Forment, Marc; Canaleta, X.; García-Peñalvo, F. J.; Fonseca, D.; Redondo, E.
6-Apr-2018Uso de aplicaciones web para el aprendizaje de lengua extranjera en colegios colombiano en contexto rural vulnerableAbaunza, G. A.; Martínez Abad, F.
10-Dec-2014Uso de arquitecturas software para recolectar información de interacción en entornos eLearningCruz-Benito, Juan; García Peñalvo, Francisco J.; Therón, Roberto; Maderuelo, Cristina; Pérez-Blanco, Jonás Samuel; Zazo, Hinojal; Martín-Suárez, Ana
12-Apr-2023Uso de ChatGPT en Educación Superior: Implicaciones y RetosGarcía-Peñalvo, F. J.
4-Oct-2017Uso de Hangouts como recurso educativo en abierto en MOOCBorrás-Gené, Oriol; Pérez, A. B.
29-Nov-2017Uso de herramientas digitales para investigación y publicaciónGarcía-Peñalvo, F. J.
4-Oct-2017Uso de la Adaptabilidad en el aprendizaje de la Expresión GráficaFernández Gutiérrez del Álamo, L. J.; Ramírez Masferrer, J. Á.; Fidalgo-Blanco, Á
31-Oct-2023Uso de las TIC y los proyectos de buenas prácticas Erasmus+Alonso de Castro, M. G.; García-Peñalvo, F. J.
5-Jul-2023Usos y desusos del modelo GPT-3 entre estudiantes de grados de ingenieríaAmo-Filva, D.; Fonseca, D.; Vernet, D.; Torres, E.; Muñoz Pastor, P.; Caballero, V.; Fernandez, E.; Alier-Forment, M.; García-Peñalvo, F. J.; García-Holgado, A.; Llorens-Largo, F.; Molina-Carmona, R.; Conde, M. Á.; Hernández-García, Á.
2016A utilização do VISIR como um recurso educativo: uma revisão da literaturaLima, N.; Viegas, C.; Alves, Gustavo R.; García-Peñalvo, Francisco J.
Jan-2017¿Utilizarán los futuros docentes las tecnologías móviles? Validación de una propuesta de modelo TAM extendidoSánchez Prieto, J. C.; Olmos-Migueláñez, S.; García-Peñalvo, Francisco J.
25-Aug-2018The utopia of the technological revolutionGarcía-Peñalvo, F. J.
27-Nov-2019Últimas tendencias en innovación docente ¿cómo aplicarlas en el aula?Fidalgo-Blanco, Á.
4-Oct-2017Validación de un instrumento para la medida de los procesos de gestión del conocimiento en entornos masivos abiertos en línea, un MOOCEsteban-Escaño, J.; García-Peñalvo, F. J.; Sein-Echaluce, M. L.; Fidalgo-Blanco, Á.